Wednesday, January 16, 2013

2012'nin gözdesi Dantel Elbise / Lace Dresses from 2012

Dantel Elbiselere bayılıyorum. İlk Önce MissA grubundan görmüştüm daha sonra çığ gibi büyüdü ve moda oldu.Bence giyinmek için hala geç değil tabii Dantel diye her elbiseye atlamamak şartıyla :)
Lace Dresses fashion still alive (i think) i love it... its adorable fashion ! :D i need buy some dresses for next important days.. :)

















favorim :)



sizcede çok güzel değiller mi? :) What dou you think about lace dresses?

K-pop Bugün! / K-pop Today

Bugün yayınlanan yeni kliplere bakalım :)
Lets check out todays new Mv from KPop. :)

B.A.P - Rain Song MV


JAEJOONG - Mine MV


and todays bonus + bugünün bonusları : INFINITE H  - Special Girl

CROSSSSS GENEEE MAKİNG MV'S :
For This Love
la-di da-di

Sky High


Cross Gene daha da hızlı tutsun elini yeni bir albüm bekliyoruz :)

Monday, January 14, 2013

Death Bell2 !!

Akşam akşam ev arkadaşım ile canımız sıkıldı ve korku filmi izlemeye karar verdik.Çok fazla film ve dizi izlediğimizden artık fazla seçici olduk.Sonunda (1 saatlik arayış) Kore korku filmi olan Death Bell2 yi izlemeye karar verdik.. Battaniyelerimizi aldık ve her ne kadar kocaman kızlar olsak da bir kaç yerde o battaniyeleri savunma silahı olarak ekrana tutmadık değil. :) T-ara dan Jiyeon unda oynadığı içinde göz dolduran çocukların bulunduğu zaman geçirebileceğiniz iyi kalitede bir film. :) 10/7 bence.. :)

I and my homemate are so bored.We thought lets what should we do.. After we chose watch horror film.We are allways watching movies and series. We choose some of the films so carefully. We decided to watch theDeat Bell2 ( Korean film ) some of the scenes in the film is very scared. It was not so terrible  film. There was a good subject/scenario. My score : 10/7 :) 


OYUNCULAR
Su-ro Kim
Jeong-eum Hwang
Si-yun Yun
Ji-yeon Park
Eun-bin Park
Chang-wuk Ji
Seung-ah Yoon 


KONUSU
Sae-hee, gelecek vaat eden bir yüzücü olan fakat 2 sene önce yüzme havuzunda kendini öldüren kız kardeşini görür. Yaz tatilinde, 30 arkadaşıyla birlikte üniversite giriş sınavları için okuldaki çalışma kampına katılır. İlk gece, sıranın üzerine karalanmış bilmece gibi bir yazı ve çok geçmeden baş aşağı asılı ölü bir kız vücudu görür. Daha sonra okulun televizyonu açılır ve öğrenciler bir arkadaşlarının bisikletin altında ezildiğini görürler. O andan beri, ne zaman sorulan sorulara yanlış cevap verirlerse acımasızca ölümler gerçekleşir. Bu esnada, Tae-yeon'un intiharının arkasında saklanan gerçek yavaş yavaş meydana çıkar ve dehşete kapılan öğrenciler, sıradaki kurban olmamak için bilmeceyi çözmeye çalışarak ölümüne mücadele ederler.


Profile

  • Movie: Death Bell 2: Bloody Camp
  • Revised romanization: Gosa Du Beonjjae Yiyagi: Gyosaengsilseop
  • Hangul: 고사 두 번째 이야기: 교생실습
  • Director: Yoo Sun-Dong
  • Writer: Park Hye-MinLee Jung-HwaLee Kong-Joo
  • Producer: Kim Kwang-Soo, Hong Jung-Pyo, Park Sun-Young
  • Cinematographer: Choi Young-Taek, Park Sang-Hoon
  • World Premiere: July 23, 2010 (Puchon International Film Festival)
  • Release Date: July 28, 2010
  • Runtime: 90 min.
  • Genre: Horror
  • Production Company: iHQ, Toilet Pictures, Core Content Media
  • Distributor: Next Entertainment World
  • Language: Korean
  • Country: South Korea

Plot

A college-aged student teacher (played by Hwang Jeong-Eum) is assigned to a high school. Once she arrives murders start occurring in succession ...

Kirpi Cupcake / The Hedgehog cupcake for kids :)

Merhaba önceki yazımda gece yeni keşfettiğim bir cupcake tarifinden bahsetmiştim.Sizlerle paylaşmak istiyorum .:)



Kullanılacak Malzemeler:
Hazır pişmiş cupcakeler
Krem şanti veya pasta kreması (pasta kreması ile çalışmak daha kolay ancak krem şanti kullanacaksanız biraz koyu yapın)
Badem dilimleri
Çikolata ve şekerlemeler
Yapılışı:
Pişmiş ve soğumuş cupcakelerin üzerine ince bir tabaka krem şanti veya pasta kreması sürün.
Şantinin veya kremanın geri kalanını naylon bir torbaya doldurun ve ucunda bir delik açın. Bu delikten azar azar cupcakelerin üstüne sıkarak resimdeki görüntüyü verin. Badem dilimlerin, kirpinin dikenleri olacak şekilde kekin etrafına yerleştirin. Gözler damla çikolatadan, ağız ise hazır satılan çikolatalrdan yada şekerlemeden yapılabilir.


kynk:sihirliyemektarifleri


hadi herkese afiyet olsun ^^ 

Yorumlarınıza ihtiyacım var!/I need ur comments!

Merhaba öncelikle 3 gündür blog işine girmenin çaylaklığıyla bir heyecan var içimde. Görüntülenme sayısı arttıkça çok mutlu oluyorum ancak yorumların olmaması üzüyor. :)  Sayfam K-POP,Dramalar,filmler,güzellik,bakım,moda,müzik ve Çocuk gelişimi üzerine (eğitim alanım) olacak fakat sizlerin yorumları beni daha çok hızlandıracaktır. :) Umarım ilerde daha samimi oluruz bunu bekleyeceğim :)

Hello everyone.Im so excited because my blog is only 3 day old .:) Im soo happy when i see  views , but i want chat with my readers :) Please support me and tell me what u want on this blog? Think that its a great u can see your own blog when u open my blog. :) This page about , k-pop,dramas,films,Beauty secrets,skin care,fashion,music,Child Education and development ( its my training area ) and more .. But ur comments very important for me :) I'll wait to have a friendly relationship.

Şimdi geceyi bir tatlıyla bitirmeliyiz değil mi o zaman sıradaki paylaşımım Kirpi Cupcake yazısını okumadan geçmeyin.
Lets finish our night sweetly. :) Dont forget check my next share about ''Sweet the hedgehog Cupcake'' :)


RE:BLUE CNBLUE !!

Bugün baktımda CNBLUE yeni klibi I'm Sorry i yayınlamış :) E banada dinleyip,bayılıp,ayılıp,yayınlamak düşer :)

cnblue tarzında hiç bir değişklik yok değil mi? :)

I saw Cnblue's new mv today.I love it like everytime.. Lets Watch Im Sorry Mv:

bunlarda albümden diğer şarkılar.. :) ( other songd from new album )

Coffee Shop
Na Geudae Boda
Naran Namja
La La La
Where are you (English)













What

 Hayatın hakkında NE düşünüyorsun?
Mutluluk için NEye ihtiyacın var?
NElerden hoşlanırsın?
NE NE NE..
Bütün sorular NE hakkında,ama bazen hayat için NEDEN olduğunu açıklamaya ihtiyazcımız var.Eğer geçmişte bilinmeyen bir soruya şimdi cevap vermek isteseydin nasıl açıklardın?Hala açıklayamadığın cevap veremediğin bir soru varmı?geçmişten gelen...?
Benim var!ve yeni cevabım : ÇÜNKÜ CANIM YAPMAK İSTEDİ! yeterli,değil mi? :D

Ve bugün tüm soruları bir balona bağlayıp uçurun.Çünkü her yeni soru , yeni bir cevap , her bir cevap peşine takılacak yeni bir soru demektir.Siz zaten herşeyi biliyorsunuz ! :)
hadi şu tatlı klibi izleyip biraz sorulardan uzaklaşıp , mutluluğa odaklanalım!




What do you think about your life?
what do you need for happiness?
what do you like?
what what what...
all question about WHAT but sometimes we need answer to 'Why' questions. Because we need say some reasons for life.if u have a chance for answer to which unknown questions now, what would you like to explain?you still have a question you want to give?from ur past?
I have! and my new answer is : BECAUSE I WANT DO IT! :D enough, isn it?

today,please forget ur all question and tie all problem to  balloons.Because every new question mean a new answer,a new answer mean a new question coming fast.. :) Also u know everything , and u dont need new one.. :) Lets watch this happy Mv !
(forgive me for my bad english)



Saturday, January 12, 2013

Song of Today(Günün şarkısı).. From K-POP !

hiiii next Mv is: Super Junior M - Break Down
Chinese is cool language huh? I love it.. And Siwon looking soo amazing.. but Kyuhyun is the best ! :D
Bugünün klibi Super Junior M den - Break Down.. çok başarılı bir çalışma.. Siwon inanılmaz duruyor ama en iyisi Kyuhyun. onun o sesine ölünür <3 :D her neyse tüm korecanlara gelsin <3

Nail Art çılgınlığı !

Hello ma friends i 'll share amazing nail arts photos today.. now Turkey time is 19:00 and im tired now.. but ill share something for u ^^ What do u think about Nail arts?
Merhaba arkadaşlar.Bugün biraz tırnak süsleme (nail arts) fotoğrafları paylaşacağım çok cici görünüyorlar..saat şimdi akşamın 7 si.. ama uykum geldi :) olsun ben çok beğendim ya siz?
that looks sooo cute! çok tatlı!
bu ara bu tarz tırnaklar çok hoşuma gidiyor.. 

ilginç bir çalışma olmuş :) kırmızı+siyah+beyaz veya koyu yeşille kış için çok şık duracaktır'

cool görünmek isteynler için :) flormar nail arts serisi ile kolayca yapabilirsiniz.. tabi elininiz bu tür çalışmalra yatkınsa :) u can use flormar nail arts series for this nails..its sooo simple but ur hands soo important for that.

LetsSayHello to me!

hello my new friends..hello my new family.. im just your words your thoughts.. Ill share some thinks about everything! just follow me and be relax. Ill be ur brain for u  when u need some free times..Ill write Turkish but 'll try to translate to English as best I can.Thank u if u hereand read me..Lets Start!!


Merhaba benim yeni arkadaşlarım.. merhaba benim yeni ailem. Ben sadece senin kelimelerin senin düşüncelerinim.. He rşey hakkında bir şeyler paylaşacağım.Sadece beni takip edin ve rahat olun.Ne zaman boş zamana ihtiyacın olursa, o zaman senin için senin beynin olacağım. ^^ Paylaşımlarımı Türkçe yapacağım ve elimden geldiği kadar ingilizceye çevireceğim. :) Burdaysan ve beni okuyorsan teşekkür ederim..!!