Bugün baktımda CNBLUE yeni klibi I'm Sorry i yayınlamış :) E banada dinleyip,bayılıp,ayılıp,yayınlamak düşer :)
cnblue tarzında hiç bir değişklik yok değil mi? :)
I saw Cnblue's new mv today.I love it like everytime.. Lets Watch Im Sorry Mv:
bunlarda albümden diğer şarkılar.. :) ( other songd from new album )
Coffee Shop
Na Geudae Boda
Naran Namja
La La La
Where are you (English)
No comments:
Post a Comment