Monday, January 14, 2013

RE:BLUE CNBLUE !!

Bugün baktımda CNBLUE yeni klibi I'm Sorry i yayınlamış :) E banada dinleyip,bayılıp,ayılıp,yayınlamak düşer :)

cnblue tarzında hiç bir değişklik yok değil mi? :)

I saw Cnblue's new mv today.I love it like everytime.. Lets Watch Im Sorry Mv:

bunlarda albümden diğer şarkılar.. :) ( other songd from new album )

Coffee Shop
Na Geudae Boda
Naran Namja
La La La
Where are you (English)













No comments:

Post a Comment